مراقبت پوست

پچ لب چیست؟

پچ لب کاسه‌ای بیوآکوا

یکی از مشکلاتی که شاید تحمل آن برای همه ما کمی سخت باشد، خشکی لب ها است که به مرور باعث ایجاد ترک و چین و چروک روی لب می شود. این پوسته پوسته شدن ها، تورم و حتی خونریزی قطعا باعث نارضایتی ما شده و به مرور لب ها را پیر می کند. اما این روزها محصولات بسیار زیادی همچون پچ لب هستند که می توان با کمک آن ها زیبایی را به لب ها بازگرداند.

مانند ماسک‌های صورت، ماسک لب نیز از آسیا، به ویژه کره شروع شد. برندهای زیبایی کره‌ای به مدت طولانی در بازار آمریکا حضور داشته‌اند و از طریق آن به دست کیم کارداشیان و گروهی از سلبریتی‌های اینستاگرام شناخته شدند. زنان عکس‌هایی از خود با ماسک‌های لب خود را نشان می‌دادند و این مد را آغاز کردند.

با توجه به قیمت نسبتاً ارزان، ماسک‌های لب به سرعت محبوب شدند و شرکت‌های آرایشی و مراقبت از پوست آمریکایی نیز وارد این حوزه شدند و گستره متنوعی از ماسک‌های لب با مواد مختلف تولید کردند. همه این ماسک‌های لب واقعاً به پوست کمک نمی‌کنند؛ از این رو مطمئن شوید که ماسک لبی که انتخاب می‌کنید، حاوی کلاژن یا بایوسلولوز برای بهترین نتایج باشد.

فواید پچ لب

استفاده از ماسک لب در اصل مشابه استفاده از بالم لب است، اما روند مصرف متفاوت است. همچنین، ماسک‌های لب طوری طراحی شده‌اند تا اثر آن‌ها بیشتر باقی بماند. در هوای سرد، شما ممکن است به طور منظم هر ساعت یا مشابه آن بالم لب بزنید اما در شرایط یکسان ۲ الی ۳ بار استفاده از پچ لب در هفته نتایج مشابهی دارد. اگر لب‌های خشک خاصی دارید یا در مناطق سرد و خشک زندگی می‌کنید، ممکن است نیاز به استفاده بیشتری از آنها داشته باشید. برخی افراد متوجه شده‌اند که ماسک‌های لب در شرایطی کاربرد دارند که بالم لب معمولی نمی‌تواند با آن رقابت کند. همچنین، استفاده از ماسک لب می‌تواند اقتصادی‌تر از استفاده مداوم بالم باشد.

چنین محصولات مراقبتی که به تازگی وارد بازار شده اند، بسیار ایده آل می باشند که حاوی ترکیبات آبرسان و محرک کلاژن ساز هستند. اما هدف استفاده از پچ تنها حذف چین و چروک نیست؛ بلکه یک روش کاملا مؤثر برای زیبایی رنگ لب ها به شمار می رود. برخی از انواع خواص پچ لب عبارتند از:

  • ترمیم کننده بافت لب ها از مزیت های مهم استفاده از پچ لب است. بافت لب ممکن است تحت تاثیر شرایط بسیار مختلفی آسیب ببیند و این بافت آسیب دیده به مرور مشکلات رایج دیگری را به وجود خواهد آورد. اما چنانچه این بافت ها ترمیم شوند، لب ها نیز شاداب تر و برجسته تر خواهند شد.

 

  • لایه برداری پوست لب را می توان از شایع ترین خواص پچ لب برشمرد. طی برآیندی پچ لب تمامی سلول های مرده پوستی را حذف و خاصیت کلاژن سازی باعث جوانسازی پوست می‌ شود.

مهمترین خواص پچ لب

  • از مهمترین خواص پچ لب می توان به از بین بردن تیرگی و روشن کردن لب ها اشاره نمود. گاهی اوقات به دلیل بالا رفتن سن، آفتاب سوختگی، مشکلات ارثی و ... ممکن است لب های ما تیره شوند. یکی از موثرترین روش ها جهت از بین بردن این تیرگی ها استفاده از پچ لب می باشد.
  • یکی از مهمترین مزیت استفاده از پچ لب، از بین بردن خشکی لب ها و شادابی آن ها است. زمانی که خشکی لب های شما برطرف گردد قطعا لب هایتان از حالت ماتی و کدری خارج شده و شفاف و براق می شوند.
  • یکی از خواص پچ لب مرطوب کردن لب ها است. قطعا همه ما از داشتن لب های خشک و پوسته پوسته بیزاریم و به دنبال یک روش مناسب هستیم تا از طریق رطوبت آن را اشباع کنیم.
  • از خواص پچ لب درجه یک می توان به خاصیت تغذیه و مرطوب کنندگی آن اشاره نمود. چنانچه ما به صورت مداوم از لب های خود مراقبت کنیم و این کار توسط محصول مراقبتی خوبی چون پچ لب انجام شود، بی شک پوست به خوبی تغذیه و صاف و ملایم می شود.
  • پچ لب خاصیت هیدراته دارد و در آن ترکیبات کلاژن ساز وجود دارد. یکی از رایج ترین مشکلات لب های ما کاهش کلاژن سازی و در نتیجه چین و چروک و پیری آن است. حال توجه کنید که توسط پچ لب مناسب این کلاژن سازی در لب ها تحریک و روز به روز بر زیبایی و جوانی آن افزوده شود.
  • برجسته کردن لب ها از طریق رطوبت رسانی عمیق به بافت لب از دیگر مزیت های پچ لب است. شاید همه ما به دنبال یک روش کاملا سریع هستیم که تنها در یک جلسه بتواند ما را به نتیجه مطلوب و مورد رضایت ما برساند. پچ لب بهترین محصول بی عارضه ای است که در همان روزهای اول تاثیرات آن را مشاهده خواهید کرد.

نحوه استفاده

تنها کافی است بسته را باز کرده و پپچ ژله‌ای را روی لب‌هایتان بگذارید. آن را به طور ملایم در اطراف لب‌ها و بر روی لب‌ها فشار دهید تا کاملا بچسبد.

پچ لب می‌تواند از ۱۵ دقیقه تا ۲ ساعت بسته به شرایط استفاده بر روی لب‌ها قرار گیرد. بهتر است دراز بکشید، زیرا این مساله کمک می‌کند تا ماسک از لب‌ها فاصله نگیرد. پس از برداشتن ماسک، معمولاً بهتر است ژل باقی مانده بر روی لب را به داخل پوستتان ماساژ دهید. نیازی به شستن ژل نیست و خود به خود جذب می‌شود. از ترغیب به استفاده مجدد اگر به نظر می‌آید که مقدار زیادی ژل بر روی پچ باقی مانده است، پرهیز کنید زیرا ممکن است محل تجمع باکتری شده باشد.

پچ لب کاسه ای 20 عددی بیوآکوا

پچ لب کاسه ای که برای اسکین کرهای عزیز یک محصول بسیار اقتصادی است امروزه خیلی باب شده است. ماسک های لب که در داخل یک قوطی قرار گرفتند و تعداد آن ها 20 عدد می باشد را پچ لب کاسه ای می گویند که برند آن بیوآکوا می باشد.

امروزه به دلیل آلودگی های مختلف همچنین به دلیل استفاده بیش از حد از ماسک های مراقبتی جهت جلوگیری انتقال ویروس کرونا لب های ما و پوست اطراف لب در معرض آلودگی و رطوبت قرار می گیرند و با تعریق زیاد رطوبت کافی نخواهند داشت. در این حالت پس از این اتفاق به مرور لب های شما پوسته پوسته می شوند و خشکی لب به سراغ شما می آید. حتی در بعضی موارد پوست نواحی اطراف لب بشدت خشک و به مرور تیره و پوسته پوسته میشود. پس قبل از اینکه هر یک از این موارد برای لب های شما رخ بدهد توصیه تیم بیوتی تراپیست هزارجور به شما استفاده از پچ لب کاسه ای می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *